Handig in Huis

Tuesday, September 20, 2005

Zwartwerk bouwwerf blijft probleem

De bouw van huizen en appartementen heeft dit jaar een hoge vlucht genomen, terwijl het aantal bouwarbeiders nauwelijks is gestegen. Dat blijkt uit cijfers van de Confederatie Bouw.

Het vermoeden dat zwartwerk toeneemt, wordt daarmee bevestigd, zegt de Confederatie. Volgens de Belgische werkgeversorganisatie wordt het zwartwerk vooral uitgevoerd door illegale bouwvakkers uit Centraal- en Oost-Europa en Polen, die hier via detachering of illegale uitzendbureaus aan het werk zijn.

De werkgelegenheid in de bouw heeft er zwaar onder te lijden. Vier jaar geleden zat de bouwsector nog in het slop. In de eerste helft van 2002 waren er zesduizend banen minder dan in het halfjaar daarvoor. Sinds de tweede helft van 2003 zit de sector weer in de lift.

1 comment(s):

Hallo,
Ik ben Mevrouw Celine is op zoek naar een lening voor meer dan 3 maanden,
Ik ben al vele malen in de maling nemen, op websites lening tussen bepaalde
willen is een lening tussen individu in verschillende mensen.
Maar elke keer als ik heb door valse kredietverstrekkers en
op het einde krijg ik niets op mijn rekening. Maar gelukkig ben ik
struikelde over een vrouwe naam ISABELLA echt eenvoudig en vriendelijk mij helpen
het vinden van mijn lening van 250.000€, die ik ontvangen op mijn rekening 48 uur
na zonder al te veel protocollen.
Zodat je die in nood zijn als ik je kan schrijven naar hem en
isabellemercier33@outlook.fr

By Blogger céline mercier, at 9:52 AM  

Post a comment

<< Home